loading...
دانلود جدیدترین 49 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 31 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

داوید لوئیز: از مردم برزیل عذرخواهی می کنم/ روز بدی را …

داوید لوئیز که در ... از مردم برزیل عذرخواهی می ... به همین خاطر از همه آنها عذرخواهی می کنم.

داوید لوئیز: از مردم برزیل عذرخواهی می کنم/ روز بدی را …

داوید لوئیز: از مردم برزیل عذرخواهی می کنم/ روز بدی را پشت ...

www.aftabir.com

www.aftabir.com

Football.ir - اخبار فوتبال : «داوید لوئیس»

... برود.داوید لوئیز که با انتقال از چلسی به پاری ... می‌کنند، تشکر می‌کنم... داوید لوئیس ...

نامه یک دختر 9 ساله به داوید لوئیز + سند

... نامه ای به داوید لوئیز کاپیتان دوم تیم ملی برزیل به او دلداری داده و از او خواست بابت ...

نامه یک دختر 9 ساله به داوید لوئیز + سند

... ای به داوید لوئیز کاپیتان تیم ملی برزیل به او ... اشکبار از مردم عذرخواهی ...

دلداری لوئیز به آقای گل جام جهانی/عکس

چرا باید آقای اسطوره عذرخواهی ... برزیل از جام ... گریست، اما داوید لوئیز و دنی آلوز ...

مادر داوید لوئیز: پسرم، ما به تو افتخار می کنیم | …

... داوید لوئیز برزیلی پس از بازی مقابل بارسلونا انجام شد، مادر این بازیکن در حساب اینستاگرم ...

تدبیر - داوید لوئیز: جام جهانی را فراموش کردم

داوید لوئیز: ... مدافع برزیلی با خوشحالی از پیوستن به پاری سن ژرمن عنوان کرد اتفاقات جام ...

داوید لوئیز: تمایلی برای بازگشت به پاریس ندارم

مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از حملات تروریستی جمعه شب شهر پاریس شوکه شده است.

توییت: داوید لوئیز به پاریس بازگشت

... فیرات قصاص قبل از ... عذرخواهی استقلالی ... از امروز به بعد قطعا برای صعود فکر می کنم

برچسب ها - کاپیتان تیم - asriran.com

حسن عباسی از ارتش عذرخواهی ... بین دو تیم آلمان و برزیل ... بالای سر تیم محبوب خود پس از ...

برزیل و دانمارک صعود کردند - 22

داوید لوئیز اردوی برزیل را ترک ... + از مردم عذرخواهی می کنم + برزیل و دانمارک صعود ...

جام جهانی 2014 برزیل - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... هلند داوید لوئیز قصد دفع ... اما فکر می‌کنم مردم شاهد ... 2014 برزیل از ساعت 20 و ...

کریستیانو رونالدو - جام جهانی 2014

... از مردم برزیل و علاقمندان به فوتبال در این کشور عذرخواهی ... داوید لوئیز ...

واکنش طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی به باخت سنگین برزیل

واکنش کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی به شکست عجیب 7 بر یک برزیل مقابل آلمان بسیار جالب و ...

کانون هوادارن تیم پاریس سن ژرمن در ایران

البته خیلی از مردم با ... از دقیقه 72 به داوید لوئیز وارد ... اما حس می‌کنم برخی از ...

معرفی تیم های یورو 2016؛ اسپانیا :: ورزش 3

... " فکر می‌کنم ... او بعد از یورو 2008 که اسپانیا با هدایت لوئیز ... از مردم عذرخواهی می‌کنم.

هادل: لوئیز به مانند یک بچه هشت ساله دفاع می کند | …

... لوئیز به ... گلن هادل اسطوره فوتبال انگلستان به انتقاد از عملکرد ضعیف داوید لوئیز ...

اشک بریز و دنیا را تکان بده! (گزارش تصویری) :: ورزش 3

... خود را به داوید لوئیز سپرده ... جهانی برزیل آندو ... از مردم عذرخواهی می‌کنم. وداع ...

اخبار- مرد سال فوتبال جهان مشخص شد

دست دلالان از بازار مرغ کوتاه شد ; ... داوید لوئیز ( پاریسن ژرمن - برزیل ) ...

سلفی جالب مدافع تیم ملی برزیل و نامزدش با برج …

اخبارجدید,اخبارجدید ورزشی,داوید لوئیز,صفحه ... تیم ملی برزیل و ... 23 / همه راضی از ...

الف - معرفی تیم های یورو ۲۰۱۶؛ اسپانیا

... " فکر می‌کنم ... ‏ او بعد از یورو ۲۰۰۸ که اسپانیا با هدایت لوئیز ... عذرخواهی توتونچی از ...

- تحقیر سلاطین سامبا در افق زیبا

مردم برزیل امیدوار بودند که ... به خاطر این نتیجه از مردم برزیل عذرخواهی ... می‌کنم خود من. همه ...

بارسلونا/داوید ویا/اسپانیا::.. - مطالب مطالب مربوط …

نامردا از داوید ... گیرم و در آینده از آن مراقبت می کنم". ... بسیاری از مردم در سایر نقاط ...

هادی شکوری - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... توانم به بوشهر برگردم و از مردم بوشهر هم عذرخواهی می‌کنم. ... ٤٦) جام جهانی 2014 برزیل(۱) ...

مصاحبه با جناب‌خان، مالک پاری‌سن‌ژرمن - سایت خبری …

فکر می‌کنم حال و هوای برزیل در خون ... و داوید لوئیز ... شده بود و فکر می‌کنم هواداران ...

برزيل در ديدار افتتاحيه مقابل کرواسي پيروز شد

برزيل در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 موفق شد کرواسي را با نتيجه 3 بر يک از پيش رو بردارد.

ویدیو - 1varzesh.com

ویدیو - 1varzesh.com

جام نیوز :: JamNews - برزیل با شکست کلمبیا حریف …

در دقیقه 69 داوید لوئیز موفق شد گل ... درخشش لوئیز در شب پیروزی برزیل ... خرج می کنم/ از کیهان ...

فوتبال

شایعاتی مبنی بر تمایل بارسا به جذب داوید لوئیز ... برزیل پس از فروش ... می کنم که ...

جام جهان - wcup.persianblog.ir

... (۱) , داوید لوئیز برزیل ... خدا را شکر می‌کنم که این ... و حق مردم را نخورید از این کم ...

خراسان ورزشی | شماره :19281 | تاریخ 1395/3/27

حرف مردم; یادداشت ...

برچسب ها - مانوئل نویر

در سایت خبری مشرق نیوز آخرین اخبار حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و ...

برترین بانوان کاراته کا در قم معرفی شدند - آکا

... قم در سه رده سنی با حضور چهره های شاخص از باشگاه های مختلف برگزار و از برترین ها تقدیر شد.. ...

|CFC| شیرهای آبی لندن |CFC|

"فکر می کنم نتیجه نشان ... بخشی از فرارداد داوید لوئیز به ... مردم از خنده دم ...

الف - گرانترین تیم‌فوتبال‌جهان معرفی شد

ستاره آرژانتینی پس از بیل و رونالدو، در حال حاضر در رده سوم جدول گران ترین بازیکنان دنیا ...

کانون هوادارن تیم پاریس سن ژرمن در ایران

... سن ژرمن به داوید لوئیز ... از مردم با دیدن ... ستایش می‌کنم. از لحاظ تکنیکی و ...

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست

در هر کجای دنیا نیز مردم از خوراکی ... عذرخواهی از فتنه 88 ... به نام داوید لوئیز، مهاجم ...

جام نیوز :: JamNews - تصاویر فوق العاده از بدل كوچک ...

عذرخواهی وکیل طارمی از رسانه ها و درخواست از ... و این هم داوید لوئیز چلسی و تیم ملی برزیل . 109 ...

تاپیـك ویـژه ی جـام جـهانـی 2014 بـــرزیـل|₪√::. [بایگانی ...

... فـوتبـال دوست تاپصدایی http://s5.picofile.com/file/8123148042/WC_2014_Brasil_2.png کمتر از 1 ... برزیل

هواداران کریستیانو رونالدو - آخرین اخبار از رونالدو

لوئیز سوارز؟ نیمار؟ از این سه نفر ... «همیشه تلاش می‌کنم تا ... و همچنین از مردم پرتغال و همه ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «آنجل دی ماریا»

کافیست در یکی از ... دی‌ماریا، فان‌درویل، لوئیز و ... دی‌ماریا، فان‌درویل، داوید ...

جام کنفدراسیون ها - Confederations Cup - سال 2013 …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 1/7/2013

2/16/2013 · ... کرد ه قهرمان رقابت های جام کنفدراسیون ها که تابستان آینده در برزیل برگزار می شود، 4.1 ...

گفت‌وگو با «جناب خان»/ زندگی فوتبالی مالک پاری …

حاشیه های تشییع پیکرعباس کیارستمی / از پوسترهای تبلیغاتی تا تشویق های نه چندان ...

|CFC| شیرهای آبی لندن |CFC| - اخبار ، مصاحبه و نقل و ...

فکر می‌کنم او از آن ... رومئو و داوید لوئیز، وضعیت ... عذرخواهی ساده در ...

توپ طلای ۲۰۱۴ به کریستیانو … -پایگاه اطلاع رسانی …

... بگذارند، کار می‌کنم. ... اما مردم از دیدن بازی ... راموس و داوید لوئیز ...

تاپیک اختصاصی FC Barcelona | فصل 2013-2014 …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 11/9/2013

11/9/2013 · ... او بسیار مهم تر از چیزی است که مردم راجع ... می کنم تغییرات ... داوید لوئیز دیروز در ...

هواداران دو آتیشــــــــــــه ی بارسا - مطالب ملی پوشان

زمانی هم که آلوز از برزیل به ... تواند عذرخواهی ما از این ... از همین حالا احساس می کنم که ...

صعود نیجریه و کلمبیا به یک چهارم نهایی فوتبال …

از کسانی که مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم. ... لوئیز فن‌خال بعد از ... از مردم ایران عذرخواهی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 2,094
  • بازدید کلی : 10,650