loading...
دانلود جدیدترین 49 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 26 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

ایسنا - گواردیولا: بعد از بازی رفت می‌دانستم صعود می‌کنیم

... بعد از بازی رفت می‌دانستم صعود می‌کنیم ... پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از صعود ...

sporttv.ir:: گواردیولا: می‌دانستم صعود می‌کنیم

گواردیولا: می‌دانستم صعود می‌کنیم. ... پپ گواردیولا در پی پیروزی 6 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) ...

گواردیولا: می‌دانستم صعود می‌کنیم

... می‌دانستم صعود می‌کنیم. ... به گزارش خبرگزاری فارس، گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ با ...

گواردیولا: بعد از بازی رفت می‌دانستم صعود می‌کنیم

گواردیولا: بعد از بازی رفت می‌دانستم صعود می‌کنیم ...

گواردیولا: بعد از بازی رفت می دانستم صعود می کنیم

بهار نیوز - بعد از بازی رفت می‌دانستم صعود می‌کنیم

بعد از بازی رفت می‌دانستم صعود می‌کنیم. ... پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از صعود تیمش ...

می‌توانیم صعود کنیم - asriran.com

... امروز برای من غیر عادی بود و می‌دانستم الشباب ... گواردیولا ... می‌توانیم صعود ...

گواردیولا: حالا فقط به اتلتیکو فکر می کنیم | …

گواردیولا: حالا فقط به اتلتیکو فکر می کنیم. ... یورو 2016 وضعیت جدول پس از صعود آلمان+ ...

ورزش - donya-e-eqtesad.com

... «ما حالا به لیگ برتر و بازی با پیکان فکر می‌کنیم. ... می‌دانستم صعود می‌کنیم ... گواردیولا ...

خاکپور: ایمان دارم به المپیک صعود می‌کنیم/ قول …

... ایمان دارم به المپیک صعود می‌کنیم/ قول ... ماجرا می‌دانستم تیم ... جمله گواردیولا نگاه ...

گواردیولا: عملکرد توخل در این فصل برای من هم …

گواردیولا: عملکرد توخل در این فصل برای من هم غافلگیرکننده بود و هم نبود

بازی بعدی بارسلونا در لیگ قهرمانان | بارسانیوز

... از دقیقه نخست می‌دانستم صعود می‌کنیم ... ژاوی در مورد تاثیر حضور گواردیولا در لیگ ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - گواردیولا: این …

من تا دقیقه 70 می دانستم که اگر به گل ... پپ گواردیولا ; ... بازی می‌کنیم ; ۲۰:۵۰ صعود مجتبی ...

گواردیولا در کتاب جدیدش دلیل اصلی جدایی اش از …

در اینجا بخشی از کتاب جدید گواردیولا را با ... وی صحبت می کنیم او این ... می دانستم که ...

بروز ترین اخبار بارسلونا - پیکه

... «ما همه از حیثیت تیم‌هایمان دفاع می‌کنیم ... می‌دانستم صعود می‌کنیم. ... گواردیولا ...

رامین رضائیان: جام را به هادی و مهرداد تقدیم می کنیم

ذوب آهن – النصر؛ در انتظار دومین صعود ایرانی ها

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - خاکپور: ایمان دارم به ...

خاکپور: ایمان دارم به المپیک صعود می‌کنیم . وبسایت رسمی برنامه نود ...

بهار نیوز - خاکپور: ایمان دارم به المپیک صعود می‌کنیم

... ایمان دارم به المپیک صعود می‌کنیم. ... 2016 ریودوژانیرو در کمال امیدواری به صعود تیمش ...

روزنامه امتیاز | شماره :2002 | تاریخ 1395/5/23

... برابر یکی از آن‌ها صعود می کنیم.او ... می‌دانستم چگونه باید ... می کنیم تا به کمک ...

گواردیولا: این پیروزی به هواداران بایرن تعلق دارد

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از ... من تا دقیقه 70 می دانستم که اگر به ... مان عمل می‌کنیم;

بازیکن لوکوموتیو:ما و سپاهان شانس صعود داریم

... در مورد مهمان‌نوازی ایرانی‌ها می‌دانستم چرا که ... دو تیم شانس صعود ... مان عمل می‌کنیم;

عمر مومانی: گواردیولا و مورینیو نقاط مشترک زیادی با …

... قطعاً این کار را می‌ کنیم ویدیو ... می دانستم که گل ... دپورتیوو آلاوز به لالیگا صعود ...

رئال من بارسلونا را شکست می‌داد کی‌روش: فوتبال …

... گرفتم زیرا می‌دانستم در پشت آن ... گواردیولا ... اردن بازی می‌کنیم. ۹ اردیبهشت ...

توخل:می‌دانستیم‌کارسختی‌مقابل‌هوفنهایم‌داریم :: …

من کاملا راضی هستم زیرا خوب می‌دانستم امشب جلوی چه تیمی بازی می‌کنیم؛ تیمی ... نحوه صعود و ...

پیکه: حق با گواردیولا بود

... ادامه دهد محرومیتش را بیشتر می کنیم . ... تونی : از امروز به بعد قطعا برای صعود فکر می کنم

خاکپور: ایمان دارم به المپیک صعود می‌کنیم

... در مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو در کمال امیدواری به صعود تیمش ایمان دارد. ...

فکر نمی‌کردم برانکو اینقدر خوب باشد :: ورزش 3

... راستش را بخواهید من می‌دانستم برانکو مربی ... ژاپن را می بریم و صعود می کنیم. ... گواردیولا ...

یادداشت: تعالی ایده‌های رادیکال پپ

... رو سرمربی را انتخاب می کنیم. ... گواردیولا را به عنوانِ مربیِ ... و می‌دانستم چجور ...

واکنش جالب گواردیولا به خرید مسی برای …

... گواردیولا مربی بااحساس و متعهدی است . به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرین روبن در گفت‌و‌گو با ...

اخبار روز فوتبال

... از هواداران رایو عذرخواهی می کنیم ... گواردیولا صعود تیمش به ... بودم و می دانستم که ...

گواردیولا : همچنان سرمربی بایرن خواهم ماند | شبکه …

گواردیولا : ... من به خوبی از قدرت فرایبورگ اطلاع داشتم و می‌دانستم آن‌ها در ... پیشنهاد می کنیم.

Football.ir - پیگرینی: گواردیولا به من خیانت نکرده و …

همیشه می‌دانستم که قراردادم با این ... لیگ قهرمانان صعود کردیم و ... خدا را شکر می‌کنیم;

کار گهر زاگرس را یکسره می کنیم تا نگران بازی …

کار گهر زاگرس را یکسره می کنیم تا نگران بازی برگشت ...

بهروان: تمام اتفاقات بازی را گزارش می‌کنیم

بهروان: تمام اتفاقات بازی را گزارش می‌کنیم | English | Sport. Sport News. جمعه 8 ...

کاپ | اشلی ویلیامز: از کسب پیروزی خوشحالم؛ هواداران …

برای صعود از گروه و رسیدن به این مرحله ... از این پیروزی لذت می بریم و سعی می کنیم راه خود را ...

پور علی‌گنجی: دیدار ایران و قطر برای هر دو تیم سخت …

بازیکن ایرانی السد به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم قطری است. او بازی ایران ...

مصاحبه ی جدید کی روش (فوتبال ایران با این زمین‌ها …

... گرفتم زیرا می‌دانستم در پشت آن ... گواردیولا ... اردن بازی می‌کنیم. ۹ ...

آنا | به صعود از گروهمان در آسیا خوشبین هستیم/ …

زندگی شهید محمد جهان‌آرا روی صحنه نمایش می‌آید; تغییر تعرفه های اینترنت از فردا

www.aftabir.com

www.aftabir.com

نویدکیا رازهای مگوی سپاهان را افشا کرد/ کعبی: مرد …

... دوست داشتنی تقدیم می کنیم. ... برای صعود تیم شان و حضور در ... می دانستم در هیات ...

اگر می دانستم برهانی در استقلال حضور ندارد او را به …

اگر می دانستم برهانی در استقلال حضور ندارد ... در المپیک صعود ... کن خبرت می کنیم ...

ورزشی » فکر کنم توپم از ورزشگاه تختی خارج شد!

خبرگزاری فارس - تا زمانی‌ که صدایم درآید، گزارش …

... «همیشه مادرم را به عنوان الگوی خودم در سلامت و رفتار می‌دانستم. ... می‌کنیم. ... صعود به جام ...

کولمن: رونالدو را به خوبی می شناسیم - پایگاه خبری …

... خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت برای کشورمان بازی می کنیم.

هلت: می دانستم که سانه تابستان شالکه را ترک می …

... می دانستم که سانه تابستان ... پپ گواردیولا دیروز مذاکره با لروی سانه مهاجم با استعداد ...

چاچیچ: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم | خبرگزاری ایلنا

از فردا اما خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنیم. ... و می‌دانستم آنهایی ... صعود کنیم ...

پرچمدار ایران قید المپیک را زد-نعمتی:فکر نمی‌کردم …

خوب می دانستم که شرایط المپیک ... و نتوانستم صعود کنم ... لیگ استقبال می‌کنیم ...

تساوی و صعود فرانسه و سوئیس از گروه اول یورو

تساوی و صعود فرانسه و سوئیس از گروه اول ...

فیلم/ کلیپ دیدنی از پیش بازی رئال مادرید و بایرن …

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در سری رقابتهای جام قهرمانان بین الملل به مصاف ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی ولز»

بابت این شکست عذرخواهی می‌کنیم، اما ... ۲۰۱۶ و صعود آن به مرحله ... می‌دانستم انگلیس و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 2,274
  • بازدید کلی : 10,830