loading...
دانلود جدیدترین 49 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 37 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

اولیویرا: من مقصر باخت هستم | سرمربی تیم …

اولیویرا: من مقصر باخت هستم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قبل از هر چیز می گویم ...

خبرگزاری فارس - اولیویرا: من مقصر باخت امروز هستم

... من مقصر باخت امروز هستم/مطمئن ... به گزارش خبرگزاری فارس، تونی اولیویرا در کنفرانس ...

اولیویرا: مقصر این باخت من هستم/ انتظار داشتم 50 …

اولیویرا: مقصر این باخت من هستم ... «قبل از هر چیزی می گویم مقصر این باخت من هستم. ... «امروز ...

اولیویرا: مقصر باخت به نسف قارشی من هستم و …

از عملکرد شاگردانم راضی‌ام و در مورد باخت ... مقصر باخت به نسف قارشی من هستم و ... را مقصر شکست ...

تونی اولیویرا: مقصر اصلی باخت تیم من هستم/ از …

تونی اولیویرا: مقصر اصلی باخت تیم من ... مقصر اصلی باخت تیم من هستم/ از ... اما امروز ما بازی ...

تراکتورسازی فعلی تیم فصل گذشته نیست / مقصر باخت تیم من هستم

... نیست / مقصر باخت تیم من هستم. ... تونی اولیویرا امشب در ... وجود مسبب باخت در بازی امروز را ...

تونی: من مقصر هستم؛ لک روحیه اش را باخته است | …

... "قبل از هر چیز می‌گویم مقصر این باخت من هستم." ... باخت من هستم.در ... ببریم.امروز نسبت ...

مقصر شکست تراکتورسازی من هستم/ شعار علیه …

... مقصر باخت من هستم و مسئولیت شکست برابر ... بر اینکه بازیکنان تیمش امروز زحمات ...

مقصر این شکست من هستم - tractor-fans.com

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خود را به عنوان مقصر اصلی باخت امروز ... اولیویرا ...

استراتژی خاصی برای بازی با نسف داشتم/ مقصر باخت

تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه استراتژی خاصی برای بازی با نسف ...

خبرگزاری تسنیم - اولیویرا: خطیبی را برگردانید تا ...

... باخت من هستم و این را در رختکن به بازیکنانم گفتم که کسی را مقصر نمی‌دانم. اولیویرا ... من ...

تونی اولیویرا بایگانی - صفحه 3 از 8 - هواداران …

۱۳۹۵/۰۴/۱۸. درباره ما; تبلیغات; تماس با ما; صفحه اصلی; اخبار. اخبار; مقاله

مقصر این شکست من هستم / نباید به خاطر یک …

مقصر این شکست من هستم / نباید به خاطر یک اشتباه بازیکن جوان تیم را نابود کرد سرمربی تیم ...

شکست خانگی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس …

اویان نیوز: تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل مهمانش پرسپولیس با یک گل تن به ...

اظهارنظر تراکتوری ها پس از باخت برابر نسف

پس از باخت ۲ بر یک تراکتورسازی مقابل نسف قارشی تعدادی از بازیکنان تراکتورسازی به اظهارنظر ...

سایت خبری آذرقلم | تونی: مقصر اصلی شکست تراکتور، هم من ...

اولیویرا با مقصر ... امروز می‌توانست بازیکن ... مقصر اصلی شکست تراکتور، هم من هستم و هم ...

واکنش تونی اولیویرا بعد از تساوی 4 بر 4 …

... باخت من هستم و این را در رختکن به بازیکنانم گفتم که کسی را مقصر نمی‌دانم. اولیویرا ...

تونی:مقصر باخت من هستم؛شما کارشناسی کرده‌اید …

... از امروز به بعد قطعا برای صعود فکر می کنم تراکتور صدرنشین با کلین شیت / شروع امسال مثل ...

اولیویرا: خطیبی را برگردانید تا تراکتورسازی را جزو …

نصر:سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: می‌توانید رسول خطیبی را بیاورید تا تراکتورسازی را ...

مصاحبه تونی اولیویرا بعداز بازی تراکتورسازی و …

... باخت من هستم و این را در رختکن به بازیکنانم گفتم که کسی را مقصر نمی‌دانم. اولیویرا ...

اولیویرا: بروید همان خطیبی را بیاورید! - تبریز شهر …

... باخت من هستم و این را در رختکن به بازیکنانم گفتم که کسی را مقصر نمی‌دانم. اولیویرا ...

برچسب ها - نسف قارشي - bartarinha.ir

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

تراکتورسازی در آستانه حذف از آسیا - Bartarinha.IR | …

تراکتورسازی در آستانه حذف از آسیا تراکتورسازی،لیگ قهرمانان آسیا

من مقصر باخت تیمم هستم/ترکی یک پنالتی به …

... قبول دارم که مشکل تراکتور از من است چرا که ... تونی اولیویرا امشب در ... امروز : جمعه ...

تونی اولیویرا: امروز در حد و اندازه های قهرمانی نبودیم ...

من زرفار آزادی قلم هستم اما متاسفانه جو بدی به ... تونی اولیویرا: امروز در حد و اندازه های ...

اخبار فوتبال » اولیویرا: بروید همان خطیبی را بیاورید!

اولیویرا: بروید همان ... باخت ها خودم هستم همیشه آن ... فقط باید موقع باخت جوابگو باشد و من ...

تونی اولیویرا: نمی‌توانیم خوب کار کنیم مشکل من

تونی اولیویرا: نمی‌توانیم خوب کار کنیم مشکل من است. تونی اولیویرا گفت: ... روزنامه های امروز.

فوتبال ایران - footballiran.ir

... بسازیم و من نگران این هستم. ... اولیویرا پس از باخت تیمش ... در دیدار امروز رو به ...

ایتالیا و دومین باخت آمریکا در والیبال المپیک - 52

در صورت باخت امروز، از تیم ... اولیویرا: پدر باخت من ... رحمتی مقصر باخت به تراکتور ...

آنا | تونی اولیویرا: می‌روم اما برمی‌گردم/ ترکی به نفع ...

... ، وَ ارْزُقني فيهِ التَّوفيقَ وَ العِصْمَةَ ، وَ طَهِّر قَلبي مِن غَياهِبِ التُّهمَةِ ...

تونی اولیویرا: مسئولیت شکست را قبول می‌کنم

تمرین پرنشاط اول هفته تراکتورسازان به... تمرین پرنشاط اول هفته تراکتورسازان به...

ائل | در نشست خبری بعد بازی مطرح شد: تونی اولیویرا

تونی اولیویرا: ... امروز ایرنپوریان ... به همین خاطر از همین جا نمی‌گویم مقصر باخت ما در ...

اولیویرا: غمگینم، نه برای خودم بلکه برای بازیکنان/ …

... خیلی غمگین هستم. ... اولیویرا تصریح کرد: من هیچ ... مربی فقط باید موقع باخت جوابگو باشد و من ...

تونی اولیویرا | فیس‌بوک

‏تونی اولیویرا‏. ‏‏۳.۴۳۶‏ پسند · ‏۴‏ نفر درباره این صبحت می‌کنند‏.

برای این اتفاقات گریه نمی‌کنم/ بروید خطیبی را …

مربی فقط باید موقع باخت جوابگو باشد و من ... من است و هیچ کسی را مقصر ... من تو بازی امروز ...

لیاقت ما باخت بود در حد سپاهان بازی نکردیم | …

خبر دیگر از سپاهان اینکه itc لی اولیویرا ... مقصر باخت من بودم ... امروز امین جهان ...

تونی اولیویرا: مسئولیت شکست را قبول می‌کنم

مهدوی داور دیدار تراکتورسازی و پیکان فستیوال زیر 8 ساله ها در قاب دوربین فستیوال زیر 8 ساله ...

مصاحبه های قلعه‌نویی بعد از هر بازی

... «من مقصر این شکست هستم! ... کسی را بجز خودم ، مقصر باخت ... اما به عقیده من داور امروز اگر ...

قلعه‌نویی به تبریز سفر کرد - ایسنا

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پس از برکناری اولیویرا، از ... من مقصر این باخت هستم ... تا امروز.

اولیویرا : بروید همان خطیبی را بیاورید!

به گزارش فوتبال آنلاین تونی اولیویرا ... باخت ها خودم هستم ... از من است و هیچ کسی را مقصر ...

اولیویرا یک سوزن هم به خودش بزند/ این‌ بار تیم …

اخبار اخبار ورزشیاولیویرا یک سوزن هم به خودش بزند/ این‌ بار تیم قدکوتاه نیست؛ بهانه ...

نوروزیان: از رکوردی که زدم راضی هستم/ می‌توانیم به …

من موفق نشوم ... در مجموع از عملکرد خودم در مسابقات امروز با توجه به رکوردی که زدم، راضی هستم ...

کاپ | تونی:مشکل گلزنی داریم/داور باید به بازیکن …

به گزارش کاپ،تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: ...

قيمت"كاه" بالاتر از گندم - ایسنا

... من مقصر این باخت هستم ... اگر به اضافه وزن اولیویرا شک دارید ... ایران، از ابتدا تا امروز.

90

عادل عزیز ما دوستت داریم من عاشق دوشنبه ها هستم به عشق ... مقصر است. آقاي ... باخت امروز مقابل ...

جام نیوز :: JamNews - حمله شدید رحمتی به قلعه نویی؛ …

... آمده بود که من دنبال دعوا هستم. ... اولیویرا از نقطه ... کنه مقصر باخت استقلال و ...

سرمربی سپاهان از قهرمانی پرسپولیس می‌گوید :: …

عابدزاده می‌گفت دروازه‌بان هر گلی که بخورد مقصر ... من فکر می‌کنم که گرما ... امروز بایرن ...

شعار علیه مدیرعامل تراکتورسازی و حرکت عجیب …

بعد از تلاوت آیات قرآن، تراکتوری‌ها به شدت تونی اولیویرا را ... امروز با ... من هستم / پارسال ...

اولین برد پدیده مقابل شاگردان تونی رقم خورد/ …

... ، تیم تراکتورسازی از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز ... مقصر اصلی اونه ...

تنها تیم فوتبال ... - samadtb60.blogfa.com

... گزينه‌اش من هستم اما اين ... بد دنبال مقصر بود، حالا ... من از اولیویرا این بود که ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 2,323
  • بازدید کلی : 10,879