loading...
دانلود جدیدترین 49 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 30 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود

... در 4 وزن نخست مسابقات توقع من کسب 2 مدال طلا بود که یکی از آنها محقق نشد. ...

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود | سرمربی تیم …

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: در 4 وزن نخست مسابقات ...

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود - برترین ها | خبر …

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود/ کار سختی برای …

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود ... در 4 وزن نخست مسابقات توقع من کسب 2 مدال طلا بود که یکی ...

خبرگزاری فارس - طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود ... در 4 وزن نخست مسابقات توقع من کسب 2 مدال طلا بود که یکی ...

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود - مشرق نیوز | …

... در 4 وزن نخست مسابقات توقع من کسب 2 مدال طلا بود که یکی از آنها محقق نشد. ...

خبرگزاری تسنیم - طلایی: توقع کسب ۲ مدال طلا را …

طلایی: توقع کسب ۲ مدال طلا را داشتم اما راضی‌ هستم . ... در روز نخست توقع کسب ۲ مدال طلا را داشتم.

طلایی: توقع کسب 4 مدال طلا را داشتم

طلایی: توقع کسب 4 مدال طلا را داشتم تمرینات مشترک با بزرگسالان کمک زیادی به تیم کرده است

کشتی و وزنه برداری - 1varzesh.com

کشتی و وزنه برداری - 1varzesh.com

طلایی: توقع دو مدال طلا را داشتم نه یکی - برای تکرار ...

طلایی: توقع دو مدال طلا را ... در 4 وزن نخست مسابقات توقع من کسب 2 مدال طلا بود که یکی از ...

طلایی:

... در ٤ وزن نخست مسابقات توقع من کسب ٢ مدال طلا بود ... طلایی درباره ... توقع من کسب ٢ مدال طلا ...

جدول توزیع مدال - 10 - wwwkhabar.ir

طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود - مشرق طلایی: توقع من کسب 2 مدال طلا بود - برترین ...

خبرگزاری فارس - صدرنشینی شاگردان طلایی در …

صدرنشینی شاگردان طلایی در پایان روز اول ... توقع من کسب 2 مدال طلا بود/ کار سختی برای ...

طلایی: توقع کسب 4 مدال طلا را داشتم

... ,طلایی: توقع کسب 4 مدال طلا را ... مدال‌آوران كشتي فرنگي ايران در مسابقات قهرماني آسيا از ...

بهداد سلیمی: توقع طلای المپیک از من بجاست :: ورزش 3

مردم همیشه از من مدال‌آوری ... اینکه توقع کسب مدال از او باعث ... به مدال طلا ...

بنا: برنز عبدولی برای من حکم طلا داشت/ توقع

... ناشر اصلی خواهد بود. ... من حکم طلا داشت/ توقع نداشتم ... پس از کسب مدال طلا ...

بنا: برای همه یک مدال کنار گذاشته بودم/ امیدهای طلایی

... بود. اميدهای طلایی ما ... من حکم طلا داشت/ توقع ... کسب دومین مدال طلا/شانس ...

آنا | سهم ایرانی‌ها از سواحل ریو طلایی خواهد بود؟/ …

... در کسب مدال طلا بود به طوری ... من به کسب مدال در ... از من توقع مدال دارند ...

پارک توجه رسانه‎ها و توقع مدال فشار زیاد روی نعمتی آورد

... و فشار زياد بود، توانستم مدال طلا و ... توقع کسب مدال طلای ... طلایی شد/ کسب ۵ مدال ...

عاشورزاده: برای المپیک روزشماری می‌کنم :: ورزش 3

... رفته بود که همه توقع کسب مدال طلا ... وقتی من در 2 سال ... مدال طلا کسب کنی و ...

الف - رکورد مدال های طلای ایران در بازیهای آسیایی بعد …

... به کسب ۳۶ مدال طلا شده بود ... در کسب مدال طلایی ... 56 توقع حداقل پیشرفت بود و ...

منصور برزگر: 300 سکه برای طلایی‌های المپیک هم شد …

... 74 کیلوگرم و کسب مدال برنز توسط ... به کسب مدال طلا توسط ... توقع دارند ...

انوشیروانی: خوشحالم که اولین مدال زندگی مرادی طلای …

هشتمین مدال طلای ایران در بازی‌های آسیایی برای …

... ترتیب ایران با کسب هشتمین مدال طلای ... توانستند مدال طلا و برنز این ... سختی بود.

جدول رده بندی مدال های المپیک لندن 2012 - رتبه ایران ...

  • 3.5/5
  • 2 RATINGS

مایکت؛ مارکت کامل من . ... المپیک بود. ولی با کسب یک طلا برای ... ما توقع مدال طلا ...

عاشورزاده: نتوانستم جلوی اشکهایم را بگیرم/ در …

... که مدال طلا در دستانش بود ... من برای کسب مدال طلا به ... توقع مدال طلا دارند. من هم ...

آنا | مقانلو: عصای دست ورزش ایران در المپیک خواهیم بود ...

... بعد از کسب سهمیه المپیک استارت اصلی کسب مدال را زدیم تا ... بعد از کسب سهمیه المپیک ...

محمد بنا: از نوروزی توقع طلا داشتم | طرفداری

... از نوروزی توقع طلا ... به کسب مدال برنز توسط امید ... برنز او هم برای من مانند طلا ...

دایره طلایی اهواز

... کار خوزستانی با کسب 2 مدال طلا ، یک نقره و 2 برنز ... مسابقه من با گاديسوف بود. ... طلایی مربی ...

ایسنا - درد دل‌ طلایی‌های تکواندو در ایسنا

... آسیایی اینچئون با کسب چهار مدال طلا بهترین ... با سه طلایی تکواندو را ...

بنا: برنز عبدولی برای من حکم طلا داشت

... بعد از کسب مدال برنز ... پیروزی بود؛ همه از ما طلا می ... من حکم طلا داشت/ توقع ...

سلیمی: توقع طلای المپیک از من بجاست - واضح

... توقع طلای المپیک از من بجاست قهرمان المپیک لندن اظهار کرد: توقع کسب مدال طلای ... بود!+ عکس ...

دایره طلایی اهواز

... هدفم کسب طلا بود که ... بود من برای دل خودم مدال می ... یزدانی طلایی بود اما ...

والیبالیست ها مدال هایشان را به چه کسانی اهدا …

... مدال طلا کمتر از شوهران طلایی ... در کسب این مدال طلا کمتر ... مدال تاریخی بود/ خیلی ...

سجاد انوشیروانی کیانوش را بوسیدم گفتم مدال طلا

... برای کسب مدال طلا ... توقع مدال آوری ... ایران بود و توانست مدال نقره ...

دختری که گوانگجو را بهم ریخت

دیروز با او تماس گرفتیم تا از حال و هوای طلایی ... بود که من را ... کسب مدال طلا را ...

محمد بنا: حضور وزیر غیرمنتظره بود/ از نوروزی توقع طلا ...

... حضور وزیر غیرمنتظره بود/ از نوروزی توقع طلا ... این بازدید بسیار غیر منتظره بود و من این ...

معروفترين و جالب‌ترين نقل قولهاي المپیک

«آريل از زماني كه 9 ساله بود، به راحتي من ... توقع‌شان دو مدال بود. ... کسب 2 مدال طلا، 2 ...

پوتین مدال‌های این المپیک کم ارزش خواهد بود | …

... مدال‌هاي اين المپيک کم ارزش خواهد بود ... خوزستان الف با کسب 2 مدال طلا ، 1 مدال نقره و ...

منصور برزگر: ۳۰۰ سکه برای طلایی‌های المپیک هم شد …

... عملکرد چهار آزادکار ایران در روز نخست تورنمنت پاریس که به یک مدال ... ۳۰۰ سکه برای طلایی ...

فوتبالیست های میلیاردی شرمنده قهرمانان طلایی

200 سکه طلا که از ... مسجّل بود اما مدال های ... توقع زیادی برای کسب مدال نباشد ...

شرط عجیب سازمان ورزش برای دختر مدال‌آور

شد تا ووشو را انتخاب کنم برادرم بود که من را به ... بیشتر توقع ... صورت کسب مدال طلا را ...

چرا از باقری معتمد توقع مدال داشتیم؟ / اگر مهماندوست بود...

چرا از باقری معتمد توقع مدال ... به چیزی جز مدال طلا رضایت نمی دادند و برای همین بود که ...

اولین شناگر فارسی بودم که در بازی های آسیایی طلا

... دبی، کسب مدال نقره ... کلاً 2 استان طلا گرفته بود یکی ... 14 طلای من و 12 طلایی که ...

اخبار - tebyan.net

... عجیب بود که سایت ... با کسب 7 مدال طلا، 2 نقره و 6 ... 2015 این توقع را ایجاد ...

به آینده امیدوار باشید - مطالب ورزش های رزمی

... اولویت برای من مدال طلا بود. ... با کسب مدال طلا از نظر ... برای دریافت مدال طلایی نمادین ...

منصور برزگر: 300 سکه برای طلایی‌های المپیک هم شد …

... 300 سکه برای طلایی‌های ... اشاره به کسب مدال طلا توسط رضا ... او به من که گفته بود ...

بهداد سلیمی: توقع طلای المپیک از من بجاست | …

... توقع کسب مدال طلای المپیک از من بالا ... برجام پیروزی دیپلماسی بود; ... به من و بازیکنانم ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5173 | تاریخ 1394/6/22

در دو روز اول کشتی آزاد ایران در کسب مدال طلا ناکام بود و ... طلایی بود. ... بود. من تمام سعی ...

الف - پایان یک روز بی مدال دیگر برای وزنه برداری ایران

... آمد که باز هم ناموفق بود. ... ۱۶۵ کیلوگرم مدال طلا یک ضرب ... توقع طلای المپیک از من ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 2,241
  • بازدید کلی : 10,797